Din booking vil blive overført til Dormio Group.
Fra XXX hører følgende parker ikke længere under Landal GreenParks, men under Dormio Group. Det betyder, at vi fra den dato ikke længere kan se eller ændre din booking. Fra det øjeblik vil bookingen heller ikke længere være synlig for dig, når du logger ind på Landals hjemmeside eller Landal App. Selvfølgelig vil bookingen, inklusive eventuelle ekstraydelser, du måtte have booket, stadig være der.

Se de ofte stillede spørgsmål nedenfor. Hvis du har et spørgsmål om din booking, som ikke er nævnt her, bedes du kontakte reservationsafdelingen hos Dormio Resorts & Hotels eller Summio Parcs via det telefonnummer, der er angivet i den e-mail, du modtog tidligere.

Svar på alle dine spørgsmål

Jeg har bestilt en forsikring til mit ophold. Vil den udløbe?
Du har tegnet en forsikring hos Europe Assistance. For skader eller spørgsmål om rejseforsikring eller afbestillingsforsikring bedes du kontakte Europe Assistance selv.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg stadig betale med Landal gavekortet?
Desværre kan dit gavekort ikke længere bruges til nogen af disse parker. Det skyldes, at parkerne nu hører under Dormio Resorts & Hotels eller Summio Parcs. Du er selvfølgelig stadig velkommen på en af vores andre parker.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg tjekke ind på parken?
Ved tjek ind skal du komme forbi receptionen på den pågældende park på ankomstdagen. Hvis det er en park, hvor du modtager en digital nøgle, vil du få udleveret et pass tag under tjek ind for at kunne komme ind og ud af ferieboligen.
Var dette svar hjælpsomt?
Forbliver ind- og udtjekningstiderne de samme?
Ja, ind- og udtjekningstiderne forbliver de samme som angivet.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket ekstra eller allerede foretaget en reservation ved en af faciliteterne. Kan det lade sig gøre?
Alle tilkøb og reservationer på parken, der er foretaget indtil XX 2023, kan fortsætte, som du har booket dem. Vil du gerne booke noget ekstra efter denne dato? Så kontakt Dormio Resorts & Hotels, når det gælder Nieuwvliet Bad, og Summio Parcs.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket et bestemt husnummer. Vil det forblive det samme?
Alle ophold, hvor der er booket et specifikt husnummer til XXX 2023, finder sted som aftalt. Du kommer derfor til at bo i det husnummer, du har booket. Ønsker du at ændre eller fastsætte dit husnummer efter denne dato? I så fald bedes du kontakte Dormio Resorts & Hotels for Nieuwvliet Bad og Summio Parcs.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad er inkluderet i mit ophold? Er det det samme som hos Landal?
Alle ophold booket før XXX 2023 vil finde sted som aftalt. Dit ophold vil derfor overholde alt, hvad der var inkluderet og tilføjet på tidspunktet for bookingen. Ønsker du at ændre eller booke noget efter denne dato? Kontakt venligst Dormio Resorts & Hotels for Nieuwvliet Bad og Summio Parcs.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har en udestående betaling. Hvad skal jeg gøre?
Du kan betale for din booking hos Landal GreenParks i forskellige rater. Hvis du stadig har en udestående betaling, kan du betale denne indtil den XXX via betalingslinket i din bekræftelse. Den XXX vil Dormio Group modtage en oversigt over alle betalinger, som vi har modtaget. Hvis du ikke har betalt inden da, vil du modtage mere information fra dem om betaling af dit ophold.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvad ændrer sig på parken?
På parken er den visuelle kommunikation, såsom velkomstskilt og flag, blevet ændret, så du vil ikke se Landal GreenParks under dit ophold. Aktiviteterne og faciliteterne er uændrede.
Var dette svar hjælpsomt?