Jeg har et spørgsmål om:

Betaling

Kan jeg udsætte betalingen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi henviser dig gerne til vores generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har et gavekort. Hvordan kan jeg betale med dette?
Du skal bestille dit ophold direkte gennem Landals kontaktcenter, da gavekortet ikke kan tilføjes i vores online booking process. Ring til vores kontaktcenter på 70 23 20 30 eller skriv til info@landal.dk. Husk altid at medbringe gavekortet til parken som betalingsmetode.

Har du allerede booket online?

Så er det ikke længere muligt at benytte gavekortet til den foretagne reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men jeg har allerede betalt. Hvad nu?
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Var dette svar hjælpsomt?
Prisen er blevet debiteret to gange fra min konto. Hvad skal jeg gøre nu?
Har du ikke modtaget det for meget indbetalte beløb fra os efter 28 dage? Udfyld venligst dine oplysninger via nedenstående link så følger vi op på processen.
Udfyld oplysninger her Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg betale for mit ophold uden at oprette en konto?
Ja, det kan du. På siden Mine bookinger kan du nemt indtaste dit bookingnummer, hovedbookerens efternavn og ankomstdatoen til parken. 
Log ind på din konto Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg betale min booking (kontant) på parken?
Det er desværre ikke muligt. Bookingen skal være betalt ved ankomsten til parken. Vi beder dig om at betale inden den forfaldsdato, der er nævnt på reservationsbekræftelsen. Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
Var dette svar hjælpsomt?
Vil jeg modtage en betalingsbekræftelse efter min betaling?
Ja, du vil modtage en e-mail med betalingsbekræftelse fra os. Du kan også se på din konto, at din betaling er blevet behandlet. Hvis du har overført beløbet, vil det tage 3 arbejdsdage, før din betaling er synlig på din konto. Du vil ikke modtage en separat e-mail med betalingsbekræftelse for en bankoverførsel.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvornår skal jeg betale for min booking?
Der skal betales 30% af det totale beløb, når du foretager en reservation. Betaling af det ovennævnte beløb skal ske senest 14 dage efter, Landal GreenParks har sendt dig din booking bekræftelse/faktura. Landal GreenParks skal modtage det resterende beløb af lejen senest 30 dage før starten af dit ophold hos Landal GreenParks.

I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.

Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.

Bemærk venligst: Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
Var dette svar hjælpsomt?
Min faktura for en booking er forkert. Hvad skal jeg gøre?
Inden for en time, efter du har foretaget din reservation, modtager du en bekræftelse fra os med en faktura. Tjek altid fakturaen, så du er sikker på, at alt er korrekt. Er der noget, der ikke er rigtigt? Så ring til vores Kontaktcenter via 70 23 20 30.
Var dette svar hjælpsomt?

Ændring af booking

Jeg vil gerne tilføje eller fjerne en medrejsende. Hvordan gør man det?
Det kan du nemt selv gøre i MinLandal-kontoen. Gå hen til informationen om din reservation, her kan du finde oplysningerne om dine medrejsende under ‘medrejsende’. Her kan du foretage ændringer om dine medrejsende: Du kan selv tilføje eller fjerne en medrejsende. Det kan være rejsefæller, der opholder sig det samme antal dage som dig. Men også logerende gæster, dvs. familie/venner, der f.eks. overnatter en nat. 

Fra disse oplysninger beregner vi på ny den samlede pris på dit ophold.Vi giver dig besked om dette justerede beløb via e-mail.  Har du tilføjet en medrejsende? Så kan du under ‘Betalingsoplysninger’ betale det ekstra beløb, der er tilføjet. Eller drejer det sig om en person, der ikke længere tager med, og som du allerede har betalt for? Så får du denne del af beløbet tilbage ved ankomsten på parken.  
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre periode eller park. Er det muligt?
Ja, det er muligt, hvis ankomstdatoen for dit ophold ikke ligger inden for de næste 28 dage. Kontakt venligst vores kontaktcenter via: +45 70 23 20 30 for at gøre dette. Vi hjælper dig gerne over telefonen. Bemærk venligst, at lejeprisen forbliver den samme, men kan også være højere. Hvis den ændrede booking bliver dyrere, betaler du differencen.

Er din ankomstdato inden for 28 dage? Så er det desværre ikke længere muligt at ændre opholdsperiode eller park.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg bestille tilkøbspakker?
Du kan bestille tilkøb og/eller tilkøbspakker online, via Min Landal.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg reservere (ekstra) børnemøbler, når jeg booker?
Selvfølgelig kan du reservere (ekstra) børnemøbler. Oplys ved bestilling:
  • Første barneseng er gratis, men med obligatorisk linned til dkr. 71,- pr. person
  • Ekstra barneseng inkl. sengelinned dkr. 116,-
  • Første barnestol er gratis
  • Ekstra barnestol dkr. 41,-
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har angivet et forventet ankomsttidspunkt, men det har ændret sig. Er det en dårlig ting?
Det er ikke et problem, hvis du ankommer før eller efter det angivne tidspunkt. Du behøver ikke at give os besked, medmindre du ankommer, efter at receptionen har lukket. I så fald beder vi dig kontakte parkens reception for at få oplyst, hvor du kan finde nøglen.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan nogen overnatte under en del af opholdet?
Ja, nogen kan overnatte under en del af opholdet. Det skal dog passe med det maksimale antal personer i boligen. Så hvis du bor i en 4C-indkvartering med 4 senge, kan der højst bo 4 personer. Der kan ikke placeres ekstra senge. 

Hvis du venter en gæst, kan du nemt angive dette under 'Rejseselskab' på din konto. Vi beder dig om at angive gæster i forbindelse med et bidrag til turistskat og sengelinned. Du kan tilføje og fjerne gæst(er) op til 1 dag før ankomst. Hvis du stadig ønsker at tage nogen med på ankomstdagen eller ønsker at fjerne dem, bedes du kontakte kontaktcentret. Hvis nogen kun kommer på besøg i løbet af dagen, behøver du ikke at anmelde dem.
 
Var dette svar hjælpsomt?

Ændre personlige data

Mine personlige detaljer på bookingen er forkerte. Hvordan kan jeg ændre dem?
Hvis de personlige detaljer (stavelse af navn, mobilnummer, email eller postadresse) i din booking er forkerte, bedes du kontakte vores Contact Center på tlf. 70 23 20 30 eller pr. mail til info@landal.dk. Bemærk det er ikke muligt at overdrage en reservation til andre personer. Se også vores generelle betingelser.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg nulstille mit password?
Log ind, og ændr din kodeord under 'Mine oplysninger'. Har du glemt din kodeord? Så gå til loginskærmen, og vælg 'Glemt kodeord'.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.