Kan jeg udsætte betalingen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi henviser dig gerne til vores generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har et gavekort. Hvordan kan jeg betale med dette?
Du skal bestille dit ophold direkte gennem Landals kontaktcenter, da gavekortet ikke kan tilføjes i vores online booking process. Ring til vores kontaktcenter på 70 23 20 30 eller skriv til info@landal.dk. Husk altid at medbringe gavekortet til parken som betalingsmetode.

Har du allerede booket online?

Så er det ikke længere muligt at benytte gavekortet til den foretagne reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men jeg har allerede betalt. Hvad nu?
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Var dette svar hjælpsomt?
Prisen er blevet debiteret to gange fra min konto. Hvad skal jeg gøre nu?
Har du ikke modtaget det for meget indbetalte beløb fra os efter 28 dage? Udfyld venligst dine oplysninger via nedenstående link så følger vi op på processen.
Udfyld oplysninger her Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg betale for mit ophold uden at oprette en konto?
Ja, det kan du. På siden Mine bookinger kan du nemt indtaste dit bookingnummer, hovedbookerens efternavn og ankomstdatoen til parken. 
Log ind på din konto Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg betale min booking (kontant) på parken?
Det er desværre ikke muligt. Bookingen skal være betalt ved ankomsten til parken. Vi beder dig om at betale inden den forfaldsdato, der er nævnt på reservationsbekræftelsen. Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
Var dette svar hjælpsomt?
Vil jeg modtage en betalingsbekræftelse efter min betaling?
Ja, du vil modtage en e-mail med betalingsbekræftelse fra os. Du kan også se på din konto, at din betaling er blevet behandlet. Hvis du har overført beløbet, vil det tage 3 arbejdsdage, før din betaling er synlig på din konto. Du vil ikke modtage en separat e-mail med betalingsbekræftelse for en bankoverførsel.
Var dette svar hjælpsomt?
Hvornår skal jeg betale for min booking?
Der skal betales 30% af det totale beløb, når du foretager en reservation. Betaling af det ovennævnte beløb skal ske senest 14 dage efter, Landal GreenParks har sendt dig din booking bekræftelse/faktura. Landal GreenParks skal modtage det resterende beløb af lejen senest 30 dage før starten af dit ophold hos Landal GreenParks.

I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.

Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.

Bemærk venligst: Hvis vi ikke modtager betaling inden forfaldsdatoen, annulleres reservationen. Der kan blive opkrævet afbestillingsgebyrer (i overensstemmelse med vores generelle vilkår og betingelser).
Var dette svar hjælpsomt?
Min faktura for en booking er forkert. Hvad skal jeg gøre?
Inden for en time, efter du har foretaget din reservation, modtager du en bekræftelse fra os med en faktura. Tjek altid fakturaen, så du er sikker på, at alt er korrekt. Er der noget, der ikke er rigtigt? Så ring til vores Kontaktcenter via 70 23 20 30.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.