Reservation
Du kan foretage en gruppereservation ved at kontakte vores Contact Center på info@landal.dk eller +45 70 23 20 30.
Såfremt du ønsker at feriehusene ligger ved siden af hinanden, kan det i de fleste tilfælde også lade sig gøre for et præferencegebyr (du betaler kun præferencegebyr én gang).
Såfremt du ønsker at feriehusene ligger ved siden af hinanden, kan det i de fleste tilfælde også lade sig gøre for et præferencegebyr (du betaler kun præferencegebyr én gang).
Det er desværre ikke muligt. Du kan dog booke et ophold fra fredag til mandag. Det er 3 nætter i alt.
Nej, der er ingen særlig rabat ved reservation af flere ferieboliger på én gang. Du betaler dog kun eventuelle præferenceomkostninger én gang.
Hvis du ønsker at reservere med ankomst samme dag, kan du kun reservere din feriebolig via telefon. Vi vil da kontakte parken for at sikre, at din valgte feriebolig er klar i tide. Når der kun er én af din ferieboligstype tilbage, kan du muligvis også kun reservere via telefon.
Du kan maximalt booke 1 feriebolig via hjemmeside. Du kan også booke telefonisk ved vores Contact Center, for at bestille flere ferieboliger på tlf. + 45 78 79 25 95.
Når Landal GreenParks behandler din booking, sender Landal GreenParks dig en booking bekræftelse og en faktura via e-mail, inden for 24 timer efter bookingen er foretaget. Du bør tjekke denne bekræftelse for fejl, så snart du modtager den. Giv venligst Landal GreenParks besked med det samme i tilfælde af fejl.
Hvis du ikke har modtaget din booking bekræftelse og faktura inden for 3 dage efter din bestilling, bør du først tjekke din 'spam-indbakke'. Hvis du ikke kan finde booking bekræftelsen der, skal du straks kontakte vores Contact Center. Hvis du ikke gør dette, kan du risikere at din booking bortfalder. Kontroller altid med vores Contact Center, at din e-mail-adresse er korrekt. Ring til vores Contact Center på + 45 70 23 20 30
Hvis du ikke har modtaget din booking bekræftelse og faktura inden for 3 dage efter din bestilling, bør du først tjekke din 'spam-indbakke'. Hvis du ikke kan finde booking bekræftelsen der, skal du straks kontakte vores Contact Center. Hvis du ikke gør dette, kan du risikere at din booking bortfalder. Kontroller altid med vores Contact Center, at din e-mail-adresse er korrekt. Ring til vores Contact Center på + 45 70 23 20 30
Du vil modtage din booking bekræftelse og faktura via e-mail inden for 24 timer, efter din booking er blevet behandlet. Tjek for en sikkerheds skyld, om den ikke findes blandt dine uønskede e-mails. Gør den ikke det? Så ring til vores Contact Center....
Inden for en time, efter du har foretaget din reservation, modtager du en bekræftelse fra os med en faktura. Tjek altid fakturaen, så du er sikker på, at alt er korrekt. Er der noget, der ikke er rigtigt? Så ring til vores Contact Center via +45 70 23 20 30
Nej, det er desværre ikke muligt. Har du foretaget en reservation, som ikke finder sted inden for 30 dage? Så har du 14 dages betænkningstid til at gøre din reservation endelig. Betaler du ikke inden for 14 dage, efter du har booket? Så udløber din foreløbige reservation uden omkostninger.
Dette kan ske, hvis der ikke er nogen ledige ferieboliger af den valgte type eller på den valgte park. I det tilfælde vises der alternative parker, perioder og ferieboliger. Der er ingen grund til at ringe til vores Contact Center, da vi ikke har andre muligheder til rådighed end dem, du ser på websiden.
Rabatter og tilbud
Hvis du ønsker at bestille et specialtilbud, kan du nu gøre dette online. Hvis du foretrækker at bestille via telefon, skal du angive tilbuddets kode. Dette er angivet i beskrivelsen af tilbuddet.
Tilkøb
Ja, du kan vælge en komfortpakke via din konto. Hvis du booker en komfortpakke, får du både håndklæder og opredte senge. Du kan også vælge enten håndklæder eller opredte senge. Det er forskelligt fra park til park, hvad du kan vælge. Du kan tilføje disse tilkøb under bookingen eller bagefter via din konto.
Inkluderet i lejen:
- Fri adgang til svømmehal/badeland (Landal Ebeltoft og få udenlandske parker er undtaget)
- Udvalgte faciliteter og aktiviteter
- Egen feriebolig med gratis WiFi (gælder ikke alle udenlandske parker)
- Når du booker ophold inklusiv spædbarn, er første barneseng gratis (bemærk obligatorisk sengelinned tilføjes booking kr. 71) samt høj stol (få udenlandske parker er undtaget) er gratis når tilføjet bookingen.
- Slutrengøring inkluderet
- Moms
- Obligatorisk sengelinned til DKK. 103,- pr. person
- Forbrugsomkostninger (Se specifikationer under ”Praktisk information” for den enkelte park)
- Aktiviteter og nogle faciliteter
- Turist skat og andre gebyrer (mellem € 1, - og € 2,80 per nat, dette beløb varierer for hver park og gælder kun udenlandske parker)*
- Evt. husdyr DKK. 347 pr. hund. på danske parker (DKK. 43 pr. nat på udenlandske parker)
- Evt. Babylinned DKK. 71,- pr. person
- Ekstra barneseng inkl linned DKK. 116,-
- Ekstra barnestol DKK. 41,-
Ja, det kan du! Du kan selv vælge et husnummer, når du booker.
Nej, det er obligatorisk at anvende vores sengelinned.
I den obligatoriske linnedpakke finder du:
- Lagen
- Sengetøj
Betaling
Gavekort kan kun indløses ved at tage telefonisk kontakt til kontaktcenteret forud for bestilling af opholdet. Et gavekort kan ikke tilføjes til en eksisterende reservation. Godt at vide: Gavekortet er gyldigt for de danske parker.
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi henviser dig gerne til vores generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Ja, du vil modtage en e-mail med betalingsbekræftelse fra os. Du kan også se på din konto, at din betaling er blevet behandlet. Hvis du har overført beløbet, vil det tage 3 arbejdsdage, før din betaling er synlig på din konto. Du vil ikke modtage en separat e-mail med betalingsbekræftelse for en bankoverførsel.
Der skal betales 30% af det totale beløb, når du foretager en reservation. Betaling af det ovennævnte beløb skal ske senest 14 dage efter, Landal GreenParks har sendt dig din booking bekræftelse/faktura.
Landal GreenParks skal modtage det resterende beløb af lejen senest 30 dage før starten af dit ophold hos Landal GreenParks.
I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.
Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.
Landal GreenParks skal modtage det resterende beløb af lejen senest 30 dage før starten af dit ophold hos Landal GreenParks.
I tilfælde af booking mindre end 30 dage før starten af dit ophold skal hele opholdet, betales senest 14 dage efter datoen på bekræftelsen og fakturaen.
Hvis du betaler med kreditkort, skal du betale det fulde beløb umiddelbart efter bookingen.
Betingelser
Vi behandler kun reservationer foretaget af personer, som er mindst 18 år. Hovedbookeren skal også være til stede under opholdet. Reservationer, som er foretaget af personer under 18 år, er ikke gyldige.
Vi forbeholder os ret til - uden angivelse af begrundelse - at afvise afvigende reservationer, især grupper, eller til at stille særlige betingelser.
Vi forbeholder os ret til - uden angivelse af begrundelse - at afvise afvigende reservationer, især grupper, eller til at stille særlige betingelser.
Du kan se de almindelige betingelser for Landal GreenParks her.
Vores vilkår og betingelser
Når du foretager en booking med henblik på at bo hos en af vores ferieparker, har vi brug for visse data fra dig. Vi behandler også data i andre tilfælde, fx i forhold til anmodninger om oplysninger, administrationen af konkurrencer og besøg på vores websites. Når vi gør det, bruger vi også tjenester fra tredjeparter, som modtager visse personoplysninger og behandler disse på vegne af Landal GreenParks. Dette sker for eksempel når vi mailer og behandler gæsteundersøgelser. Når du foretager en booking, deles dine data naturligvis med den feriepark, hvor du skal bo.
Beskyttelse af Personlige Oplysninger beskriver i detaljer de data, vi må behandle, og hvad vi gør med disse data.
Beskyttelse af Personlige Oplysninger beskriver i detaljer de data, vi må behandle, og hvad vi gør med disse data.